Gimnastyka dla kobiet po porodzie (wraz z niemowlętami)

 

W roku 2018 uruchomimy zajęcia z gimnastyki poporodowej. Obecnie instruktorka jest w ciąży i będzie mogła zacząć prowadzenie takich ćwiczeń jak sama będzie na to gotowa. Przewidywany okres to druga połowa bieżącego roku. Aktualizacje pojawią się na funpag'u MONTI.

www.facebook.com/klubmonti/events

Treningi kładą nacisk na relaksację napięć i wzmacnianie mięśni pleców, ponieważ w pierwszym okresie po urodzeniu dziecka dochodzi do dużych zmian przeciążeniowych kręgosłupa.

 

 

 Ćwiczenia są oparte na elementach:

  • fitness,
  • pilates dla kobiet po porodzie,
  • ćwiczeń wzmacniających mięśnie pleców i mięśni głębokich, w tym dna miednicy
  • ćwiczenia relaksujące

Przed pierwszymi zajęciami sprawdzany jest stan mięśni brzucha. Chodzi o zbadanie czy jest rozejście mięśnia prostego brzucha. Jeśli w trakcie badania zdiagnozowane zostanie rozejście, trening mięśni brzucha ograniczymy do ćwiczeń mięśni skośnych i poprzecznych brzucha. 

Korzystając z okazji, że Panie przyjdą ze swoimi dziećmi będzie możliwość przeprowadzenia skróconego instruktarzu o pielęgnacji neurorozwojowej niemowląt: najbliższe otoczenie niemowlęcia, jak podnosić i nosić niemowlę.

Przed przystąpieniem do ćwiczeń zalecana jest konsultacja z lekarzem ginekologiem.

Script logo